
Your loyal guide in the sky
Galvenais mērķis – nodrošināt aeronavigācijas pakalpojumus, sniegt drošus pakalpojumus visiem gaisa telpas lietotājiem
“Latvijas gaisa satiksme” (LGS) ir dibināta 1991. gada 21. oktobrī uz PSRS aviosabiedrības “Aeroflot” struktūrvienību bāzes. LGS tika izveidota kā 100% valsts aeronavigācijas pakalpojumu uzņēmums. 1997. gada 12. jūnijā uzņēmums mainīja juridisko statusu un kļuva par valsts akciju sabiedrību. 2004. gada 11. oktobrī LGS tika ierakstīta Komercreģistrā kā Latvijas Republikas gaisa telpas izmantošanas un gaisa […]
Lasīt tālāk14.jūlijā VAS “Latvijas gaisa satiksme” (LGS) valdes priekšsēdētājs Dāvids Tauriņš piedalījās heliporta atklāšanā lidostā “Rīga” un kopā ar lidostas vadību, satiksmes ministru un citiem viesiem sagaidīja pirmo gaisa kuģi – NBS Gaisa spēku helikopteru. Īstenojot projektu, LGS veica risku novērtēšanu un izstrādāja lidojumu procedūras, lai integrētu helikopteru lidojumus kopējā gaisa satiksmē lidostas “Rīga” teritorijā. D.Tauriņš […]
Lasīt tālākLGS misija Nodrošināt drošu un optimālu gaisa kuģu satiksmi visiem Latvijas gaisa telpas lietotājiem, sniedzot stabilus aeronavigācijas pakalpojumus ilgtermiņā, un nodrošināt efektīvu un finansiāli pašpietiekamu uzņēmuma pārvaldību. LGS vīzija “Latvijas gaisa satiksme” savā attīstībā cenšas sasniegt līmeni, lai kļūtu par visatzītāko un visaugstāk novērtēto aeronavigācijas pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstu reģionā un Eiropas Savienībā, vērtējot pēc […]
Lasīt tālākREACT ir VAS “Latvijas gaisa satiksme” gaisa satiksmes vadības infrastruktūras modernizācijas ilgtermiņa plāna projekts “Riga Enhanced ATM Infrastructure Development – REACT” jauna gaisa satiksmes vadības torņa celtniecībai starptautiskajā lidostā “Rīga”, uzlabojot gaisa satiksmes vadības infrastruktūru un pielāgojot to divējādam lietojumam, proti, gan civiliem, gan militāriem mērķiem. Esošā gaisa satiksmes vadības infrastruktūra – gaisa satiksmes vadības […]
Lasīt tālākCPDLC (Controller Pilot Data Link Communications) projekta mērķis ir nodrošināt datu pārraides pakalpojumu (Datalink) Eiropas gaisa telpā virs 285 pēdu lidojuma augstumā. Datalink tehnoloģijas ieviešanas mērķis ir uzlabot “gaiss – zeme” sakaru drošumu, samazināt slodzi gaisa satiksmes vadības dispečeru dienestam, kā arī atbrīvot slodzi frekvenču resursam. Projekta ietvaros Latvijas gaisa telpā ir veikti drošības un […]
Lasīt tālāk